La Fundació s’afegeix a la celebració de l’Any Canals

El divendres 10 de febrer, a la biblioteca de Caldes de Montbui, va tenir lloc la tertúlia homenatge dedicada a l’Andreu Canals en motiu del desè aniversari de la seva mort. En la tertúlia es va recordar la personalitat de Canals així com la seva passió per l’escriptura i la seva participació en entitats calderines.
L’Andreu Canals va ser col·laborador de la Fundació Santa Susanna formant part del comitè de redacció de la publicació L’Esbarjo, participant en tertúlies mantenint viva la memòria del nostre poble i regalant cada nou exemplar dels seus llibres a la biblioteca de la institució; ajudant a crear una entitat oberta a la relació amb a la població.

Assumpció Ros, gerent de la Fundació Santa Susanna, va destacar que Canals era una persona predisposada a col·laborar i que va envellir d’una manera activa, així com la importància compartir la memòria oral d’un poble, convidant a seguir el seu exemple.

La Fundació té previst seguir homenatjant la figura del poeta a l’abril en motiu de la celebració de la Setmana Cultural.