La Fundació: exemple del bon tracte a la gent gran al programa Latituds

La Fundació Santa Susanna ha estat un dels escenaris del capítol d’aquesta setmana de Latituds, un programa del Canal 33 que vol donar visibilitat als que impulsen solucions a la pobresa, les injustícies, les guerres i la sostenibilitat.

El capítol «Prevenint el maltractament a la gent gran» emès el 21 de novembre recull diverses campanyes promogudes per entitats i institucions que lluiten per prevenir-ne els maltractaments i contra els estereotips negatius que sovint acompanyen la vellesa, una franja d’edat que suposa el 17% de la població catalana.

Entre les campanyes, destaca el projecte “Com ha de ser la residència en la que a mi m’agradaria viure” de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (Fatec), que consisiteix en visitar residències de Catalunya recollint informació del funcionament i organització dels centres per compartir-la amb altres persones grans i ajudar-les a fixar-se en aspectes que cal tenir presents quan es pren la decisió de viure en un centre residencial.

A la primavera tres representants de Fatec van visitar la Fundació per actualitzar la informació de la nostra entitat i les càmares de TV3 van enregistrar-ho.

Us recomanem la visió del capítol.