Hem celebrat la diada de Santa Susanna

L’11 d’agost, les tres fundacions Santa Susanna hem celebrat la diada de la nostra patrona amb la participació de tota la comunitat: persones usuàries i les seves famílies, persones voluntàries, persones treballadores i membres dels patronats.

La població de Caldes ha pogut participar als actes de la tarda: l’eucaristia, a la Parròquia de Santa Maria, i el fi de festa, al pati de la Fundació. Així, la Fundació ha tornat a acollir actes després de les restriccions de la pandèmia.

Enguany,  la diada ha servit per agrair públicament la dedicació de Mn. Xavier Blanco, president de la Fundació d’Acollida Santa Susanna, vicepresident de la Fundació Santa Susanna i rector de la Parròquia de Santa Maria. Mn. Blanco, que ha estat destinat a una altra parròquia, s’ha acomiadat de les persones vinculades a les fundacions.

La Sra. Francina Alsina, presidenta de la Taula del Tercer Sector, va ser present a la celebració, i va reconèixer la trajectòria i la tasca de la Fundació Santa Susanna, una de les més de 3.000 entitats socials de Catalunya.

Com cada any, la festa posa el punt final al lema del curs: «Dret a necessitar», i els testimonis que han intervingut han evidenciat les diferents necessitats que tenim les persones i la importància de rebre ajuda en les diferents situacions vitals.