Gràcies per la vostra solidaritat i participació al GivingTuesday!

La Fundació Santa Susanna vol donar les gràcies a totes les persones que han fet difusió i han fet donatius a la crida realitzada en motiu del #GivingTuesday, el dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials, que enguany s’ha celebrat el 27 de novembre. També agrair als professionals, especialment al servei de cuina, la seva col·laboració en l’acte.
En total s’han recaptat 4.919,55 € que es destinaran a la compra d’una moto elèctrica per ampliar el servei de menjador a domicili reduint l’impacte ambiental valorada en 6.671 €.
Els diners s’han aconseguit per diferents vies: l’Associació Jardí Santa Susanna va fer el primer donatiu de 4.000 €, el mateix dia 27 vuitanta-sis persones van participar al dinar benèfic organitzat a la institució, i s’han recollit aportacions a les guardioles del centre i a la plataforma Migranodearena.org (http://givingtuesday.cat/projects/menjar-a-domicili-sense-impacte-ambiental/, on es podran seguir fent donatius fins el 31 de desembre).

La Sra. Assumpció, directora de la Fundació Santa Susanna, valora positivament l’experiència: «És molt positiu sumar-nos al GivingTuesday, aquest moviment mundial per afavorir les entitats socials, per compensar la proposta del BlackFriday que incentiva el consumisme. Enguany hem fet una proposta nova, participar a la paella benèfica, que ha resultat un acte molt enriquidor pel que suposa de generositat i de relació social i intergeneracional.»Per poder obtenir més donatius, s’ha organtizat el sorteig d’una panera de Nadal que es realitzarà el 22 de desembre coincidint amb la loteria de Nadal. La panera està exposada a la cafeteria i es poden adquirir números (2 €) a les recepcions i a la mateixa cafeteria.

GivingTuesday
GivingTuesday és un moviment global, sense ànim de lucre, que té com a finalitat promoure la solidaritat entre persones, organitzacions i empreses. L’objectiu és dedicar un dia a tot el món, aquest any el 27 de novembre, a celebrar l’acció de donar, ja siguin aliments, diners, temps (voluntariat) o objectes de segona mà.
Va néixer el 2012 als Estats Units i s’ha consolidat com una campanya global que vol ser una alternativa a les estratègies comercials de les grans empreses en les vendes de Nadal: el #BlackFriday i el #Cybermonday.