Gràcies per col·laborar a equipar el Punt de trobada!

Un any més volem agrair la col·laboració de totes les botigues, de tots els particulars i del grup de voluntaris que, amb la seva col·laboració, han fet possible la 21a edició de la Tómbola de Festa Major de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.

S’han recollit 1.440 € que s’han destinat a comprar un ordinador per a activitats i la millora del sistema de so del Punt de trobada. El Punt de trobada ha volgut ser, des de la seva inauguració l’octubre del 2011, un espai de relació i convivència entre persones de diferents edats. És l’espai de les activitats centrals on coincideixen els residents de les diferents plantes a gaudir d’una estona d’oci. I és també un espai on hi coincideixen familiars, on entitats calderines vénen a compartir les seves aficions i on nombrosos calderins i calderines gaudeixen de les activitats que s’hi organitzen.

Hem aconseguit, un any més, fer una activitat oberta i participativa on molta gent del poble es pot implicar i col·laborar amb la Fundació. Gràcies a tothom i fins l’any vinent!