Fem balanç del 2023

La Fundació Santa Susanna i la Fundació Sociosanitària Santa Susanna valoren positivament l’any marcat per la fusió, la recuperació de l’activitat prepandèmica i l’inici de les obres del tanatori.

Els patronats i les direccions de les dues fundacions Santa Susanna han presentat la memòria de l’any 2023 en un acte obert a la població com a exercici de transparència el dimecres 3 de juliol al Punt de trobada.

Amb el títol “Som comunitat, construïm solidaritat”, la memòria recull les dades més significatives de les persones que hem atès als diferents serveis a càrrec d’una plantilla de 297 persones treballadores. Així com l’impacte de les accions comunitàries que hem portat a terme: l’atenció a les famílies i a la vulnerabilitat, les activitats socioculturals, les accions divulgatives i el voluntariat. Vetllant alhora per ser una entitat més saludable i sostenible i treballant en xarxa amb l’entorn.

Els fets més  destacats del 2023 són tres: la fi de les restriccions i la recuperació de l’activitat prepandèmica, la fusió per absorció mitjançant la qual la Fundació d’Acollida va quedar dissolta i la Fundació Santa Susanna va recuperar els serveis de residència i centre de dia, i l’inici de les obres del nou tanatori que continuen avançant i ja ha finalitzat la construcció del túnel subterrani per connectar els dos edificis.

Isidre Pineda, president de les dues fundacions i alcalde de Caldes de Montbui, va cloure l’acte fent referència a la trajectòria centenària: “El repte de Santa Susanna és reconèixer i mantenir l’essència del 1386 i compaginar aquest compromís social amb la professionalitat i la complexitat dels serveis. El futur només pot ser positiu gràcies a totes les persones que hi contribueixen.”

Document: Memòria de les fundacions Santa Susanna 2023