Entre tots acollim

«Entre tots acollim» és el lema de la Fundació Santa Susanna que ens ha acompanyat a les persones que formem l’entitat (residents, familiars, voluntaris i professionals) al llarg del curs 2016-17.
El lema fa referència al valor principal de la nostra institució que és l’hospitalitat: acollida sense judicis, incondicional, creant un espai de seguretat i confiança on el que és fràgil, depenent o el que se senti ferit pugui reposar-se. Des del 1386 quan dos germans calderins van crear l’Hospital Santa Susanna per donar assistència als pobres i malalts fins a l’actualitat, 630 anys després, la Fundació ha mantingut viu l’esperit d’acolliment i segueix identificant noves necessitats per donar resposta a la societat actual.
Us convidem a veure el recull de les frases que ens han acompanyat al llarg del curs.

entre tots acollim 2016-17