El nou espai: Santa Susanna Cuida

El passat 24 de desembre, dins dels actes de celebració de Nadal de les fundacions Santa Susanna, es va inaugurar i beneir l’espai Santa Susanna Cuida.

A l’acte hi van assitir usuaris, professionals i membres del patronat. I va comptar amb la presència de la Sra. Núria Carné (regidora de gent gran activa) i de la Sra. Germania de los Angeles Llive (regidora de salut i voluntariat).

En aquest nou espai, situat a la sala que hi ha just a l’entrada del carrer Font i Boet,  s’hi realitzaran activitats relacionades amb la salut i la cura de les persones. Estarà obert a les persones que tinguin interès i/o necessitat per acompanyar i viure el propi procés d’envelliment i/o malaltia o del seu familiar. Està previst que s’hi reuneixin els equips de professionals i el grup de voluntariat; i que hi tinguin lloc els grups per acompanyar els familiars cuidadors, activitats per promoure el benestar dels usuaris, les trobades del club de lectura “Llegir per sanar” i activitats obertes a la població per promoure hàbits saludables com el cicle “Com podem millorar la nostra salut” organitzat conjuntament amb l’Associació Jardí Santa Susanna, entre d’altres.