Donatiu econòmic i material de l’Associació Jardí Santa Susanna

La Fundació Santa Susanna ha rebut de l’Associació Jardí Santa Susanna un donatiu econòmic i un donatiu material.
El donatiu econòmic consisteix en 3.000 € que aniran destinats a adequar i ampliar el nou espai de l’Hospital de dia, un dels recursos del centre.
I el donatiu material consisteix en un projector i una pantalla amb el corresponent suport, que estan ubicats al Punt de trobada i s’utilitzen per a la realització de les activitats de la Fundació, i de dues barbacoes que s’han estrenat en motiu de la celebració de la castanyada.

La Junta de la Fundació agraeix la sensibilitat de l’Associació amb les necessitats de la institució i la seva contribució per continuar la tasca assistencial que la nostra entitat realitza des de fa 631 anys.
L’Associació Jardí Santa Susanna
L’entitat es va crear l’any 2011 amb motiu de la celebració dels 625 anys d’història de la Fundació Santa Susanna amb la voluntat de ser un espai de relació dels col·lectius que formen part de la Fundació (usuaris, familiars, voluntaris, amics, col·laboradors, treballadors…) i obrir-la  a aquelles persones de totes les edats per acompanyar l’evolució natural de l’ésser humà i desenvolupar una cultura de l’envelliment que suposi una oportunitat permanent d’aprendre, gaudir i compartir.
Va finalitzar el 2016 amb 175 socis i col·labora amb la Fundació Santa Susanna per a fer possible la seva missió d’acolliment.