Donatiu de l’Associació de gent gran L’Esplai

El patronat de la Fundació Santa Susanna ha rebut un donatiu de l’Associació de gent gran L’Esplai de mans del seu president, el Sr. Antoni Hernández, i la resta de membres de la nova junta.
L’Esplai va acordar, en la seva assemblea general, destinar un import econòmic de la quota dels més de 1000 socis a una entitat benèfica i van escollir la nostra entitat com a receptora del donatiu.
El Sr. Jaume Ferrer i la Sra. Elena Codina, patrons de la Fundació, han agraït en nom de tot el patronat el gest, recordant que la Fundació és de tot el poble i han explicat que l’import anirà destinat a renovar una de les camilles que s’utilitzen al servei de rehabilitació a benefici dels residents i de moltes persones que a través de les mútues venen a recuperar-se a les nostres instal·lacions.
Les dues entitats han manifestat la voluntat d’entesa i la necessitat de seguir acompanyant la vellesa des de la vessant sanitària i des de l’àmbit d’oci i relacional.