Diada de Santa Susanna: vida i renovació

Diumenge 11 d’agost la Fundació Santa Susanna, la Fundació d’Acollida Santa Susanna i la Fundació Sociosanitària Santa Susnna han celebrat la diada de la nostra patrona.

La celebració ha consistit en la degustació del còctel durant el matí i en la celebració de l’eucaristia i d’un sopar a la tarda. Residents, familiars, voluntaris, treballadors, patronat i persones vinculades a les entitats han pogut retrobar-se i gaudir plegats dels actes. La regidora de Voluntariat, la Sra. Ángeles Llive, i la regidora de Cultura, la Sra. Laia Cuscó, van participar als actes de la tarda per primera vegada.

La diada de Santa Susanna també ha servit per clausurar el lema “Viure i renovar-se” que ens ha anat acompanyant al llarg de l’any amb una frase i una imatge cada mes per ajudar-nos a reflexionar sobre la nostra visió fundacional, i hem donat gràcies a la nostra patrona pels 6 segles de vida i de renovació que han permès continuar la nostra història d’hospitalitat.