Donatius

Donatius econòmics

Des de 1 de gener de 2015, la norma que regula l’Impost sobre Societats és la Llei 27/2014, de 27 de novembre. Aquesta nova Llei introdueix modificacions en la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge.

Per fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19, el Reial Decret-Llei 17/2020 modifica la Llei 49/2002 amb efectes 1 de gener de 2020, ampliant les deduccions al IRPF.

Respecte a les donacions efectuades per les persones físiques:

Respecte a les donacions efectuades per les persones jurídiques:

Si desitja fer un donatiu, complimenti si us plau el següent formulari. De ben segur que la seva aportació contribuirà plenament a la millora de la Fundació.

Dades personals

Aportació

He llegit i accepto l’avís legal d'aquesta web.

Aportacions en espècie

També acceptem aportacions en espècie: roba, material ortopèdic, material sanitari…
Si vol entregar-nos algun donatiu, contacti amb nosaltres.