Associació Jardí Santa Susanna

Qui som?

L’Associació Jardí Santa Susanna es crea l’any 2011 amb motiu de la celebració dels 625 anys d’història de la Fundació Santa Susanna.

L’Associació és un espai de relació dels col·lectius que formen part de la Fundació (usuaris, familiars, voluntaris, amics, col·laboradors, treballadors…). L’Associació  està oberta a aquelles persones de totes les edats que vulguin compartir una manera de viure basada en el respecte, el compromís, el diàleg, l’optimisme…

L’Associació vol esdevenir un punt de trobada entre persones de totes les generacions, intercanviant riquesa humana i cultural, i aprenent, entre tots, a envellir.

Des de l’Associació volem acompanyar l’evolució natural de l’ésser humà i desenvolupar una cultura de l’envelliment que suposi una oportunitat permanent d’aprendre, gaudir i compartir.

Què volem?

Col·laborar en la missió de la Fundació Santa Susanna contribuint al benestar de les persones que en formen part.

Treballar per una cultura d’envelliment actiu i saludable al llarg de la vida.

Promoure el desenvolupament integral de les persones en el transcurs de les diferents etapes de la seva vida.

Facilitar projectes intergeneracionals per compartir valors, experiències i coneixements entre persones i col·lectius.

Què fem?

Taller de country

Espai de tai-txi

Música i ritme