Ampliació de connexions d’oxigen

La Fundació Sociosanitària Santa Susanna ha ampliat el nombre de connexions d’oxigen gràcies al donatiu de l’empresa calderina Relats. Des d’aquest hivern, hi ha trenta-set llits amb nova connexió d’oxigen.
Se’n beneficiaran les persones de Caldes de Montbui i de la comarca usuàries del serveis d’atenció sociosanitària: llarga estada, convalescència i cures pal·liatives.
Els serveis d’internament sociosanitaris formen part del sistema català de salut i s’hi accedeix prèvia derivació dels recursos de salut de la comarca (atenció primària, PADES o hospitals).
La Fundació Sociosanitària Santa Susanna ofereix atenció sociosanitària a Caldes des de l’any 1992. Altres serveis de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna són: l’Hospital de dia, PADES, els serveis diürns, estades privades, rehabilitació, consultes externes i l’atenció al dol i a les pèrdues.
Moltes gràcies per ajudar a continuar la nostra història d’hospitalitat!