L’ajudem a casa seva

La Fundació Santa Susanna ha estrenat un nou punt d’atenció del Servei d’Atenció Domiciliària (SAD). L’espai, ubicat al carrer Font i Boet 12, permet atendre a les persones usuàries del servei i a les seves famílies sense necessitat d’accedir a l’edifici principal. Les obres realitzades han sigut un donatiu de l’empresa calderina Esocal, a qui agraïm la seva aportació.

Els Serveis d’Atenció Domiciliària de la Fundació Santa Susanna compten amb un certificat de gestió de qualitat i ofereix serveis especialment dissenyats per donar assistència, seguretat i confort a les persones que viuen al seu domicili i volen continuar-hi amb l’ajuda de professionals especialitzats:

• Assessorament: informació de recursos
  • Suport al domicili: neteja i suport a la llar (neteja i manteniment), suport a la persona en les activitats bàsiques de la vida diària (higiene, vestir, menjar, mobilitzacions…), companyia i acompanyaments programats, servei de menjar a domicili (dinar i/o sopar), bugaderia, perruqueria i consultes especialitzades (psicologia, fisioteràpia, medicina, infermeria…).
  • Entorn: préstec d’ajudes tècniques, valoració tècnica de l’habitatge (per adaptar-lo a les necessitats personals) i gestió d’arranjaments (per coordinar les obres d’adequació i millora de l’habitatge).
  • Transport adaptat: viatges concertats.
Ens agradarà molt rebreu-us en aquest nou espai!