serveis

Ajuda’ns a repartir més dinars minimitzant l’impacte ambiental

Què necessitem?
Necessitem el teu suport per comprar una moto elèctrica per ampliar el servei de menjador a domicili reduint l’impacte ambiental.

Qui se’n beneficiarà?
Les persones grans usuàries del servei de menjar a domicili de la Fundació, que reben el dinar fet i adaptat a les necessitats d’alimentació equilibrada. I tots nosaltres, doncs es minimitzarà l’impacte ambiental durant el repartiment.

Quants diners necessitem?
L’import total que es vol aconseguir són 6.671 €. Comencem amb el 1r donatiu de 4.000 € de l’Associació Jardí Santa Susanna i, per tant, el repte són 2.671 €.

Com pots col·laborar?
-Vine al dinar benèfic (paella) el dimarts 27 al Punt de trobada
Inscripcions i pagament (10 €) a la cafeteria
– Amb una aportació solidària a la guardiola de recepció o bé a http://givingtuesday.es/projects/menjar-a-domicili-sense-impacte-ambiental/

Participem al Giving Tuesday!

#GivingTuesday és un moviment global, sense ànim de lucre, que té com a finalitat promoure la solidaritat entre persones, organitzacions i empreses, que enguany se celebra el 27 de novembre. És el dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials.
Va néixer el 2012 als Estats Units i s’ha consolidat com una campanya global que vol ser una alternativa a les estratègies comercials de les grans empreses en les vendes de Nadal: el #BlackFriday i el #Cybermonday.