Ajuda’ns a adequar l’espai del nou projecte “Santa Susanna Cuida»

La Fundació Santa Susanna participa de nou al GivingTuesday, el moviment global de solidaritat que se celebra aquest any el 3 de desembre, just després del BlackFriday i el CyberMonday com a crida a la solidaritat en contrast amb les jornades de compres i consum.

En aquesta 4a ocasió la Fundació vol recaptar fons per adequar l’espai del nou projecte Santa Susanna Cuida que s’ubicarà a la sala que hi ha just a l’entrada del carrer Font i Boet i on s’hi realitzaran activitats relacionades amb la salut i la cura de les persones. L’espai, que s’inaugurarà per Nadal, estarà obert a les persones que tinguin interès i/o necessitat per acompanyar i viure el propi procés d’envelliment i/o malaltia o del seu familiar. Està previst que s’hi reuneixin els equips de professionals i el grup de voluntariat; i que hi tinguin lloc els grups per acompanyar els familiars cuidadors, activitats per promoure el benestar dels usuaris, les trobades del club de lectura “Llegir per sanar” i activitats obertes a la població per promoure hàbits saludables com el cicle “Com podem millorar la nostra salut” organitzat conjuntament amb l’Associació Jardí Santa Susanna, entre d’altres.

L’import que es vol aconseguir són 2.472 €. Es pot col·laborar amb la Fundació participant al dinar benèfic que es realitzarà el mateix dimarts 3 al Punt de trobada de l’entitat (les inscripcions al qual ja s’han obert), fent un donatiu econòmic mitjançant la plataforma Giving Tuesday o a les guardioles que hi ha a les recepcions de l’edifici i comprant participacions per al sorteig d’una panera solidària.

El dimarts 3, dia del Giving Tuesday i del dinar benèfic, es presentarà la moto elèctrica per al servei de menjador a domicili que en part va ser finançada amb els donatius del Giving Tuesday de l’any anterior.