Acompanyant a la gent gran en l’ús de les tecnologies

S’ofereix un nou servei gratuït i individualitzat per ajudar a resoldre dubtes dels aparells tecnològics del col·lectiu de més edat del municipi. L’activitat forma part del programa Gent Gran Activa de l’Ajuntament de Caldes de Montbui que articula la Fundació Santa Susanna.

Aprendre a utilitzar el mòbil, el correu electrònic, el Whatsapp, les videotrucades o iniciar-se en l’ús de les xarxes socials com pot ser crear-se un perfil, com registrar-se a la pàgina web de salut de la Generalitat per demanar cita prèvia, fer una consulta online (e-consulta) o veure el pla de mediació…  són algunes de les consultes que es podrien atendre. Es farà de manera gratuïta, individual i personalitzada seguint sempre les mesures de seguretat adaptades a la Covid-19.

Per fer ús del servei cal concertar cita prèvia a Les Cases dels Mestres o al 93 115 09 47.