Accés a la Fundació amb vehicle

El passat 30 de maig, l’Ajuntament de Caldes de Montbui va implementar les mesures de la «Nova Mobilitat» per ampliar la zona de vianants del centre del poble i per atendre les noves necessitats del context Covid-19.
Aquestes mesures afecten l’accés a les fundacions Santa Susanna amb vehicle:
  • Si es vol fer ús de l’aparcament Centre – El Sindicat, poden acccedir-hi per l’avinguda Pi i Margall o carrer Montserrat, com fins ara.
  • Si es vol accedir amb el vehicle fins a l’entrada del carrer Font i Boet 16 o a l’entrada del carrer Sentmenat 6, no es pot fer per l’avinguda Pi i Margall, ja que un cop arribats a la plaça de l’Àngel no es pot girar cap al c. Asensi Vega, sinó que cal acceidr-hi des del carrer Major (el qual ha modificat el sentit d’algun dels seus trams).
Per tant, els itineraris proposats per accedir amb vehicle fins a les entrades del centre són:
  • c. Montserrat – c. Torras i Sayol – c. Torrent del Salze – c. Major – c. Asensi Vega – c. Font i Boet
  • av. Pi i Margall – c- Escoles Pies –  c. Torras i Sayol – c. Torrent del Salze – c. Major – c. Asensi Vega – c. Font i Boet
  • pg. del Remei – c. Bigues –  c. Torras i Sayol – c. Torrent del Salze – c. Major – c. Asensi Vega – c. Font i Boet
Més informació a la web municipal.