Acceptem el repte

«Acceptem el repte» és el nou lema de les tres fundacions Santa Susanna. Ens acompanyarà al llarg del curs 2020-21, des d’ara a la tardor fins la diada de Santa Susanna.
El lema està vinculat a la visió de la Fundació Santa Susanna: innovació i renovació per continuar el llegat, identificant noves necessitats i possibilitant nous projectes que s’adaptin i donin resposta a la realitat social de cada moment.

L’emblema s’ha escollit per l’impacte que la pandèmia està tenint a les fundacions i a la societat en general. Un gran repte per a totes les persones vinculades a la institució i un repte més dels que l’entitat ha anat superant al llarg dels 6 segles d’història, adaptant-se a les necessitats de cada moment.

El lema d’aquest curs és una resposta a la nova realitat: acceptem el repte, junts i juntes, amb confiança i esperança, ens en sortirem!