Abril: tradicions, llibres i flors

El mes d’abril les fundacions Santa Susanna celebren la festa de sant Jordi i de la Mare de Déu de Montserrat amb la realització d’activitats culturals.

La celebració de les festes tradicionals permet dinamitzar la vida diària de les persones usuàries. L’edifici es va omplir de cultura amb la lectura de poemes, reculls de dites populars, biblioteca mòbil a les plantes, audicions musicals i fins i tot un recital telemàtic a càrrec dels alumnes de l’Institut Pic del vent. I la sortida a la Parròquia per realitzar l’ofrena de romaní a la Mare de Déu de Montserrat, possible gràcies a la participació de les famílies i el voluntariat.

Des d’aquí fem arribar el nostre agraïment a totes les persones que van col·laborar a la parada de llibres de segona mà i punts de llibres, especialment a l’Associació Jardí Santa Susanna. S’han recaptat 195 € que es destinaran a la compra de material per a les activitats socioculturals que la Fundació Santa Susanna porta a terme a la Fundació d’Acollida Santa Susanna i a la Fundació Sociosanitària Santa Susanna.

I agrair també la resposta a la crida per omplir de flors les fundacions i portar la primavera a dins l’edifici.

Moltes gràcies per la vostra solidaritat!