1.400 pintxos, 1.400 gràcies!

Volem donar les gràcies a les 1.400 persones que han tastat el pintxo «El rostit de l’oncle» de la cafeteria de la Fundació Santa Susanna.

Participar a la Via del Pintxo ha estat una experiència molt engrescadora i satisfactòria: ha permès que moltes persones entressin per primera vegada a la Fundació, coneguessin la cafeteria i tastessin un producte elaborat pel nostre equip dels serveis de restauració. El pintxo, un panet farcit de rostit de galtes, ha rebut comentaris molt positius! Esperarem amb il·lusió conèixer els pintxos premiats.

Després d’aquests 10 dies intensos de la Via del Pintxo, la cafeteria recupera el seu horari habitual: obert cada dia de 10:00 a 19:00. Si us ve gust, ja sabeu on som!