Serveis d’atenció domiciliària (SAD)

Què és el servei d’atenció domiciliària?

El SAD són serveis especialment dissenyats per donar assistència, confort i seguretat a les persones que viuen al seu domicili i volen continuar-hi amb l’ajuda de professionals especialitzats.

Assessorament

• Informació de recursos

Suport al domicili

• Neteja i suport a la llar
  • Suport a la persona
  • Companyia i acompanyaments programats
  • Servei de menjar per emportar i menjar a domicili
  • Bugaderia
  • Consultes especialitzades
  • Perruqueria
  • Entorn
  • Préstec gratuït d’ajudes tècniques
  • Valoració tècnica de l’habitatge per adaptar-lo a les necessitats personals
  • Gestió d’arranjaments per coordinar obres d’adequació i millora del domicili

Transport adaptat

Hi ha controls de qualitat?

Sí. Els nostres serveis d’atenció domiciliària disposen d’un sistema de qualitat certificat d’acord amb la norma ISO 9001:2015.

Quin horari té el servei?

L’horari del servei d’atenció domiciliària és a convenir. Contacti amb nosaltres i ens adaptem a les seves necessitats.

Hi ha alguna ajuda pel servei d’atenció domiciliària?

Es realitzen serveis concertats amb l’Ajuntament de Caldes de Montbui. Cal sol·licitar-ho a l’Ajuntament.

Les persones majors de 65 anys sòcies o beneficiàries de la Coopsetanta, poden gaudir d’un descompte. Cal sol·licitar l’autorització a la Cooperativa.

Com puc contactar amb el servei d’atenció domiciliària?

Presencialment: carrer Font i Boet 12 (Caldes de Montbui)

Telèfon: 93 865 49 94 / 648 691 072

Correu electrònic: sad@fundaciostasusanna.cat

On es destinen els beneficis?

Som una entitat sense ànim de lucre. Els possibles beneficis s’inverteixen en altres serveis deficitaris de la Fundació.