Serveis Funeraris

Els Serveis Funeraris Santa Susanna complementen l’atenció que s’està desenvolupant des de fa anys a la institució acompanyant a les persones i amb la voluntat d’ajudar a prendre decisions en els moments difícils.

Ja l’any 1953 la Fundació prestava serveis funeraris a Caldes de Montbui. El 2016 reprenem aquesta activitat oferint serveis personalitzats de qualitat a càrrec d’un equip de professionals qualificats.

Som la única institució no lucrativa que presta aquests serveis a Catalunya potenciant l'economia social i possibilitant la transformació social.

Contacte: serveisfuneraris@fundaciostasusanna.cat o bé 93 865 49 94 (atenció a domicili i atenció al client 24 hores els 365 dies de l'any)

Per més informació: www.serveisfunerarisstasusanna.cat

Els valors

Els valors que ens caracteritzen són:

Proximitat:
som una institució calderina amb 630 anys d'història que atén a les persones del seu entorn, genera ocupació i inverteix en el propi municipi.

Temps personalitzat: volem respectar la diversitat de ritmes i oferir la possibilitat de viure l’acompanyament a la mort d’un ésser estimat i la presa de decisions amb el temps necessari.

Economia social: som una entitat sense ànim de lucre que inverteix els beneficis en continuar la llarga trajectòria d’hospitalitat i prioritzem els proveïdors amb el funcionament més democràtic i respectuós amb les persones i el medi.

Dignitat: volem tractar a les persones difuntes i als seus familiars sense judicis ni condicions i volem oferir aquest servei amb els preus adequats i garantint un enterrament digne per a tothom.

Transparència: volem transmetre la informació dels serveis i el seu cost de forma clara, possibilitant prendre decisions de forma lliure.