Butlletķ electrņnic

Serveis d'Atenció Diürna

Una alternativa d’assistència a les persones grans que permet mantenir el domicili i, alhora, rebre atenció adequada a les seves necessitats.

Professional de referència: Sra. Annabel Mateos

CENTRE DE DIA

Servei diürn d'acolliment, prevenció, socialització i suport a la família per a gent gran que té com a objectiu atendre aquelles persones que, per algun motiu bio-psico-social, necessiten els serveis que ofereix la residència, podent conservar el seu domicili habitual i tornar al mateix diàriament.

Existeix la possibilitat d'utilitzar el transport adaptat de la Fundació per als trajectes del domicili al centre.
És possible utilitzar el servei de forma puntual els dissabtes, diumenges i festius.

Nombre de places: 44 (24 places privades i 20 places públiques)

Preu: segons tarifes

Procés d'admissió: Es pot fer la sol·licitud al mateix centre o venir derivat per Serveis Socials d'atenció primària.

SERVEI DE MENJADOR

Servei que ofereix la possibilitat de dinar i/o sopar en un ambient adaptat i acollidor.

Horari: dinar de 13:30 a 15:00
            sopar a les 19:00

Cal demanar hora per la Sra. Annabel Mateos

DUTXA TERMAL

Servei de dutxa amb aigua termal de Caldes per a persones que ho necessitin.
De dilluns a divendres, horari a concretar

DUTXA ASSISTIDA

Servei de dutxa per a persones que necessiten assistència per a la seva higiene personal.
De dilluns a divendres, horari a concretar

ESTIMULACIÓ COGNITIVA PER ORDINADOR

Activitats de psicoestimulació mitjançant l'ús de programes d'ordinador específicament dissenyats per aquesta finalitat: Plataforma telemàtica Guttmann Neuropersonal Trainer.

Horari a concretar
Preu: segons tarifes

Cal fer una valoració prèvia amb la Sra. Mónica Miguélez, responsable del Programa d'atenció a la memòria.

ACTIVITATS SALUDABLES

Activitats grupals per un millor benestar.

GIMNÀSTICA SUAU
dilluns i dimecres de 10:00 a 11:00 al Punt de trobada