Butlletķ electrņnic

Medicina integrativa

Atès que les persones som éssers multidimensionals, complexes i sensibles al medi, la medicina integrativa proposa un abordatge de malaltia integral i integrada.

LA MEDICINA INTEGRATIVA

L’ésser humà és un ésser multi-dimensional, complexe i sensible al medi. Aquestes condicions determinen unes possibilitats de crear, adaptar-se i superar  inabastable quan la persona està sana.

Tanmateix, hi ha etapes i situacions en les que l’organisme humà es veu meynscabat per malalties o dificultats per interactuar amb l’entorn i adaptarse.

És en aquestes situacions on s’utilitzen els suports que la ciència ha determinat, també en aquestes circumstàncies la persona precisa de que sigui tinguda en compte la seva globalitat per tal d’utilitzar la seva potencialitat guaridora, minimitzar els efectes secundaris i tenir una millor resposta al tractament.

La medicina integrativa proposa un abordatge sobre la condició de malaltia integral i integrada.

LA BIOMEDICINA

La biomedicina es basa en les possibilitats terapèutiques que ofereixen la farmacologia, la fitoteràpia, l’hidroteràpia, la biopuntura, l’homeopatia, l’acupuntura... amb l’objectiu de:

- ajudar a l’organisme a tenir les millors condicions de resposta als tractaments,
- disminuir la possibilitat dels efectes no desitjats o secundaris,
- regenerar les funcions metabòliques.

Per això la biomedicina té en compte:

- totes les intervencions tècniques mèdiques disponibles,
- els fàrmacs d’acció bioreguladora,
- l’alimentació,
- les teràpies complementàries,
- i sobretot, en com fer integració de totes elles en una persona en concret i en cada moment evolutiu de la seva existència.

Sense oblidar que les situacions de malaltia crònica, degenerativa i oncològica, tenen un impacte a l’esfera emocional de la persona que determina tant les actituds més adients per superar les dificultats de la malaltia com les possibilitats immunològiques de resposta del nostre cos.

ELS PROFESSIONALS DE LA FUNDACIÓ

La Fundació l’atén d’una forma totalment individualitzada i posa a la seva disposició un equip de professionals format per :

- metges,
- psicòlogues,
- fisioterapeutes.

Professional de referència: Dra. Pilar Loncan (metgessa i biòloga, responsable de l’àrea mèdica de la Fundació)

VISITA MČDICA DE VALORACIÓ

Visita prèvia on el metge valora l’estat  general de salut de la persona i orienta sobre les possibilitats de tractament.

A càrrec de: Dra. Pilar Loncán (metgessa i biòloga)

Demanar dia i hora al Servei d’Admissions
Preu: segons tarifes. Descompte als usuaris i treballadors de la Fundació
Opcional: visites a domicili. Preu: segons tarifes.

TRACTAMENTS

OSTEOPATIA*
ACUPUNTURA*
BIOPUNTURA*
DIGITOPUNTURA*
HOMEOPOATIA*
ANÀLISI BIOENERGÈTIC
ANÀLISI BIOENERGÈTIC I VISITA MÈDICA

Demanar dia i hora al Servei d’Admissions
Preu: segons tarifes. *Descompte als familiars i treballadors de la Fundació
Opcional: visites a domicili. Preu: segons tarifes.