Atenció a les famílies

La presència dels familiars és molt important en el benestar de la persona resident. Li aporta una companyia única i molt necessària per sentir-se estimat.
La nostra experiència assistencial ens demostra la importància d’acollir, acompanyar i treballar plegats amb les persones que cuiden els seus familiars en el marc de la nostra institució.
Per aquest motiu, la Fundació Santa Susanna ofereix un programa adequat a les seves necessitats i proposa espais per compartir,  per ajudar, per aprendre i per intercanviar sentiments, experiències i/o dificultats.

CAFETERIA I RESTAURANT
- Cafeteria
- Dinar
- Sopar

ACTIVITATS
- Gimnàstica suau
- Activitats amb els residents
- Associació Jardí Santa Susanna

GRUPS PER A FAMILIARS CUIDADORS
Grups a càrrec de professionals de la Fundació per acompanyar els familiars cuidadors. Cal inscripció prèvia.

SESSIONS OBERTES
- Tallers d'educació sociosanitària: cicles de 4 sessions de formació per aprendre el maneig i la cura del pacient crònic i/o dependència. Setmanal.
- Trobades “Viure plegats l’envelliment dels nostres familiars”

ATENCIÓ AL DOL I A LES PÈRDUES
Informació del servei

: treballadora social de referència