Viure i renovar-se

Dimecres, 7 de novembre de 2018

Aquest és el lema pel curs que hem iniciat i que fa referència a la visió de l'entitat: la innovació.

Viure: perquè som una institució amb 632 anys d'història.
Renovar-se: perquè des de l'any 1382 la fundació s'ha anat adaptant a la realitat social de cada moment identificant noves necessitats i possibilitant nous projectes.

Alguns projectes que en el seu moment van ser innovadors en el seu context van ser, per exemple: els serveis d'atenció domiciliària, repartir menjar a domicili o  l'atenció al dol. Els serveis funeraris, creats el juny del 2016, segueixen sent innovadors perquè som l'única institució no lucrativa que presta serveis funeraris a Catalunya (i a Espanya).

I la realitat segueix canviant, i ens cal seguir avançant... L'últim canvi significatiu és l'escissió parcial que possibilitarà continuar oferint els mateixos serveis mantenint tots els llocs treball, continuant la nostra història d'acolliment.

Per continuar vivint, és necessària la implicació de tots els que estem vincultats amb Santa Susanna. Només així podrem seguir sumant anys d'atenció a les persones.

link  Presentaciolemaviureirenovarse.pdf  ( pdf , 1387,7 Kb )