Serveis Funeraris de Qualitat

Dijous, 12 de juliol de 2018

El dijous 12 de juliol l’empresa d’auditories TÜV Rheinland ha entregat els certificats de qualitat que acrediten que els Serveis Funeraris Santa Susanna compleixen amb la norma ISO 9001:2005.

La Fundació Santa Susanna pren un compromís ferm cap a la Qualitat i la Millora contínua. Els Serveis Funeraris se sumen als Serveis d’Atenció Domiciliària (que van obtenir el certificat l’any passat) i ara s’està treballant per poder obtenir l'acreditació dels recursos sociosanitaris.

Els Serveis Funeraris Santa Susanna

L’any 1953 la Fundació Santa Susanna ja prestava serveis funeraris a Caldes de Montbui i, el 6 de juny de 2016, va reprendre aquesta activitat complementant l'atenció que s'està desenvolupant a la institució acompanyant a les persones i amb la voluntat d'ajudar a prendre decisions en els moments difícils.

El maig del 2017 van ser premiats per La Confederació amb el segon premi de la categoria "transformació social" per tractar-se de l'única institució no lucrativa que presta serveis funeraris a Catalunya, posant en valor el retorn social que generen les organitzacions del Tercer Sector Social.

En aquests dos any de funcionament del servei s'han atès a 289 famílies, de les quals el 65% han realitzat el servei de forma privada i el 35% mitjançant una companyia asseguradora. En total, al llarg dels 2 anys de funcionament, 477 famílies han utilitzat la sala de vetlles de la Fundació.

Més informació: