Reconeguts i agraïts

Dilluns, 17 de juny de 2019

El passat 14 de juny la Fundació d'Acollida Santa Susanna va ser una de les entitats convidades a l'acte de reconeixement i cloenda del Servei Comunitari.
L'acte, organitzat per l'Insitut Manolo Hugué, marca el final del projecte d'aquest curs 2018/19.
En Miguel Angel Gancedo, professional de la Fundació d'Acollida, va ser el responsable de fer entrega als alumnes de 3r ESO que han participat al projecte a l'entitat.

El Servei Comunitari
Un grup de 8 joves de l'Institut Manolo Hugué han dedicat 10 hores a la nostra institució compartint activitats amb els residents: jocs de taula, activitat física i activitats audiovisuals.
El Servei Comunitari és una acció impulsada pel Departament d'Ensenyament adreçada als alumnes de secundària obligatòria. La Fundació d'Acollida Santa Susanna s'ha adherit al projecte perquè valora positivament l'intercanvi generacional i perquè permet als joves col·laborar en tasques de voluntariat, posar les seves habilitats personals al servei de la comunitat i adquirir valors cívics com la solidaritat, el respecte, l'empatia, el compromís o l'altruisme.
La Fundació Santa Susanna i la Fundació d'Acollida Santa Susanna sempre han tingut les seves portes obertes a persones i entitats que volen col·laborar en el programa d'activitats del centre afavorint la socialització dels residents. Algunes de les col·laboracions permeten la relació entre diferents generacions i creant experiències enriquidores per a petits i grans. Alumnes de l'Institut Pic del Vent també han participat en aquest projecte del Servei Comuntiari i alumnes d'altres centres educatius de Caldes han participat en diferents activitats al llarg del curs.