Participem a la Via del Pintxo

Dijous, 23 de maig de 2019

La cafeteria de la Fundació Santa Susanna s'ha animat a participar a la Via del Pintxo: una ruta per conèixer la diversitat i qualitat de la gastronomia calderina que enguany celebra la 4 edició del 23 de maig a l'1 de juny.

L'equip dels Serveis de restauració elaborarà el pintxo "El rostit de l'oncle", un panet farcit de rostit de galtes. Tothom el podrà tastar acompanyat d'una beguda per 2,5€ i el podrà valorar per escollir el Premi Pintxo Popular.

L'horari de la cafeteria per a degustar el pintxo serà de dilluns a divendres de 16:00 a 21:00 i els dissabtes i diumenges de 11:00 a 14:00 i de 16:00 a 21:00.

Us animeu a provar-lo?

La Via del Pintxo de Caldes

Aquesta serà la 4a edició de la Via del Pintxo a Caldes organitzada per l’Associació Projecte Mexcla’t, l’Ajuntament de Caldes de Montbui, la marca cervesera Damm i la Cooperativa Crític. Hi participen 28 establiments calderins que competiran pel Premi Via del Pintxo 2019, que atorga el jurat; el Premi Pintxo Popular 2019, que atorga el públic amb una votació i el Premi Turístic 2019, on es valorarà la utilització de productes típics, de proximitat i relacionats amb el turisme de la població.
Més informació al web de l'Ajuntament