Novetat: web dels Serveis Funeraris Santa Susanna

Dimecres, 12 d'abril de 2017

Els Serveis Funeraris Santa Susanna estrenen web: http://serveisfunerarisstasusanna.cat

El web permet veure l'ocupació de la sala de vetlles, recull les principals informacions dels Serveis Funeraris (els valors que ens caracteritzen, els serveis que oferim, el procediment que cal fer en cas de defunció...) i vol anar recollint articles d'interès relacionats amb el dol i les pèrdues.

Els Serveis Funeraris Santa Susanna
Ja l'any 1953 la Fundació Santa Susanna prestava serveis funeraris a Caldes de Montbui.
El 2016 vam reprendre aquesta activitat amb la voluntat de seguir acompanyant a les persones i ajudant a prendre decisions en els moments difícils.
Som l'única institució no lucrativa que presta aquests serveis a Catalunya potenciant l'economia social i possibilitant la transformació social.