Nous vehicles per atendre més persones al seu domicili

Dimecres, 5 d'abril de 2017

La Fundació disposa de nous vehicles per a continuar desenvolupant la seva tasca assistencial i poder atendre més persones al seu domicili.

En els darrers anys, la institució s'ha anat adaptant a les noves necessitats de les persones i oferint serveis especialment dissenyats per donar assistència i confort a persones grans que viuen al seu domicili i volen continuar-hi malgrat que necessitin l’ajuda de professionals especialitzats.Per aquest motiu, els vehicles han esdevingut una eina de treball per als nostres professionals.

Els dos vehicles nous són utilitzats per l’equip de PADES Santa Susanna: el programa d'atenció domiciliària de suport als equips d'atenció primària social i sanitària, on un equip multidisciplinar (format per metge, infermera, treballadora social i psicòloga) realitza valoracions sociosanitàries en situacions de malalties avançades.
Fins ara el PADES Santa Susanna atenia a les àrees bàsiques de Caldes - Sant Feliu i Vall del Tenes (amb una població total de 57.000 habitants) i a partir d’aquest any ha ampliat l’àrea d’influència i també atén a l’àrea bàsica de Palau Solità i Pelgamans (amb una població de 14.500 habitants).