Nou espai d'activitats del sociosanitari

Dimecres, 2 d'agost de 2017

El nou espai d'activitats del sociosanitari ja està en funcionament. La sala, ubicada a la planta 2 (la de l'entrada a l'edifici), ocupa l'antic despatx de gerència i la sala de juntes, i queda situada just al costat del despatx del seu equip de professionals.

L'espai ja acull els grups de psicoestimulació i, properament, s'hi realitzaran altres activitats com els grups per a familiars o les sessions d'educació sociosanitària.

Altres activitats sociosanitàries es realtizaran en espais pròxims: l'activitat física i els tallers del divendres d'hospital de dia es realitzaran a la sala del piano (ubicada a la mateixa planta 2).

D'aquesta manera, l'oferta d'activitats del Centre Sociosanitari Santa Susanna ocuparà un lloc de més fàcil accés per a l'usuari i els seus familiars, i seguirà gaudint de la llum natural i unes instal·lacions acollidores.