Nou ascensor més accessible

Dijous, 4 de gener de 2018

El diisabte 23 de desembre la Fundació ha celebrat el Nadal amb la celebració de l’eucaristia i el tradicional vermut. Enguany, s’ha aprofitat l’ocasió per beneir les obres de remodelació de l'antic ascensor.
L'ascensor disposa ara de portes automàtiques, disposant així d'un edifici més accessible i promovent l'autonomia de les persones que en fan ús.

El finançament
Les obres, iniciades el mes d'octubre, s'han finançat amb l'assignació econòmica del Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales i Igualdad amb càrrec a l'assignació tributària de l'Impost sobre la renda de les persones físques.
Anteriorment, la fundació havia rebut altres aportacions estatals que es van destinar a la remodelació de les plantes 3, 5 i 7 i a la construcció de l'ascensor proper al carrer Gregori Montserrat.