L'Esbarjo nº 55

Dijous, 4 de juliol de 2019

La darrera edició de L'Esbarjo s’anomena “Mobilitat i transport".

Està dedicada a una de les 8 dimensions de "Caldes de Montbui, Ciutat amiga de la gent gran", un projecte impulsat per l'Ajuntament de Caldes de Montbui que compta amb la col·laboració de la Fundació Santa Susanna i amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Hi podreu trobar informació del projecte i de com és la mobilitat amigable amb la gent gran, els punts forts detectats a la fase de diagnosi i les accions realitzades.
També hi podreu llegir el testimoni del Sr. Josep Bernabé (exconductor), la Sra. Teresa Franquet (usuària del servei de transport de la Fundació Santa Susanna), el Sr. Ignasi Altimir (coordinador del servei de transport de la Fundació Santa Susanna), el Sr. Biel Ferrer (ciclista), el Sr. Francesc Puig (membre del grup de seguiment del Pacte per la Mobilitat) i el Sr. Josep Manel López (sotsinspector de la policia local).

Podeu accedir a les edicions d’aquesta revista de difusió i participació sociocultural que es realitza des de l'any 1989 mitjançant l'enllaç que hi ha a continuació: