L'Esbarjo nº 54

Dijous, 31 de gener de 2019

La darrera edició de L'Esbarjo s’anomena “Accessibilitat i espais públics".

Està dedicada a una de les 8 dimensions de "Caldes de Montbui, Ciutat amiga de la gent gran", un projecte impulsat per l'Ajuntament de Caldes de Montbui que compta amb la col·laboració de la Fundació Santa Susanna i amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Hi podreu trobar informació del projecte i de com és un espai accessible, els punts forts detectats a la fase de diagnosi i les millores realitzades.
També hi podreu llegir les veus del Sr. Jaume Mauri (regidor d'Espais públics i sostenibilitat i Serveis Municipals), la Sra. Anna Cubero (veïna de Caldes de Montbui), la Sra. Mª Teresa Ausió i la Sra. Felícia Amiel (veïnes de la plaça de la Font del Lleó) i el Sr. Rafael Fiestas (responsable de les Caminades de L'Esplai).

Podeu accedir a les edicions d’aquesta revista de difusió i participació sociocultural que es realitza des de l'any 1989 mitjançant l'enllaç que hi ha a continuació: