La memòria del 2018

Divendres, 5 d'abril de 2019

El dia 4 d'abril s'ha presentat la memòria de l'activitat de l'any 2018 de la Fundació Santa Susanna. L'acte, celebrat a Can Rius, es realitza des de fa anys com a gest de transparència i per donar a conèixer la feina realitzada.

La memòria explica el procés de transformació de l'entitat fruit del seu creixement i presenta les tres fundacions actuals: la Fundació Santa Susanna, la Fundació d'Acollida Santa Susanna i la Fundació Sociosanitària Santa Susanna. I alhora, exposa sota el nom "som fundació", la intenció de mantenir l'esperit "Santa Susanna" comú a les tres entitats.

Les tres direccions han donat explicat els serveis que ofereixen respectivament i les dades més destacades de l'activitat realitzada el 2018. Les xifres posen de relleu la diversitat de serveis que s'estan oferint al municipi de Caldes de Montbui per atendre a les persones en el seu procés d'envelliment o de malaltia donant resposta a les seves necessitats. En són un exemple les 157 persones ateses a la residència assistida, les 148 que han rebut atenció domiciliària, les 340 persones que han utilitzat el recurs de convalescència, les 112 consultes especialitzades realitzades o les 172 famílies que s'han atès als serveis funeraris.

En Ramon Prat, membre de la Junta de la Fundació, ha presentat les dades econòmiques destacant la importància dels donatius en els ingressos de la institució, les mesures preses per a corregir el resultat de l'any i les inversions realitzades.

El Sr. Jordi Solé, president de la Fundació Santa Susanna i de la Fundació Sociosanitària Santa Susanna, ha clausurat l'acte destacant la capacitat d'adaptació d'una entitat al llarg de 6 segles d'història i amb 3 equips directius 100% femenins, posant en valor que es tracta de l'única institució no lucrativa que presta serveis funeraris a Catalunya i reconeixent l'impacte de la Fundació en la comunitat i la voluntat de l'entitat de formar part del poble: "és una institució que si no existís l'hauríem d'inventar, és un motiu d'orgull pels calderins i calderines".

Us convidem a llegir la memòria per tal de conèixer millor la nostra entitat i les dades més destacades.

link  Memòria 2018 de la Fundació Santa Susanna  ( pdf , 1124,7 Kb )