La memòria del 2016

Divendres, 9 de juny de 2017

El dia 8 de juny s'ha presentat la memòria de l'activitat de l'any 2016, com a gest de transparència i amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca i la realitat de l'entitat, en un acte celebrat al Punt de trobada.

La Sra. Assumpció Ros, gerent de la Fundació, va destacar l'augment dels serveis, l'alta ocupació d'aquests i la millora de l'edifici per continuar la tasca assistencial que la institució porta a terme des de fa 630 anys al municipi atenent a les persones i generant oportunitats de transformació social.
Malgrat tot, el 2016 ha tingut un resultat econòmic negatiu degut als desequilibris del creixement del centre i la necessitat d'ajustos en alguns dels serveis. La Junta i l'equip directiu ja han près mesures per corregir el resultat d'aquest any, entre altres, l'aposta per potenciar l'atenció sociosanitària.

Com cada any, renovem la crida solidària amb la Fundació per continuar l'esperit d'acolliment que la va fundar i demanda persones voluntàries i/o donatius econòmics.

Per conèixer més detalls de la memòria, podeu consultar la memòria a continuació (o a l'apartat memòria anual de la pestanya Fundació, on trobareu les memòries d'anys anteriors).

link  2016memoriafundaciosantasusanna.pdf  ( pdf , 2145,5 Kb )