Iniciem les sessions de lectura gràcies a la resposta a la crida

Dijous, 27 d'abril de 2017

Sis persones han respost a la crida feta a la població amb la col·laboració de la Biblioteca per participar en sessions de lectura amb els residents i, gràcies a la bona acollida de la iniciativa, esdevindrà una activitat periòdica.

Després de dues sessions informatives per adquirir recursos en la lectura, el 26 d'abril es va realitzar la primera activitat de lectura coincidint amb la celebració de la Setmana Cultural a la Fundació. En aquesta ocasió van participar 3 persones voluntàries que van llegir diferents textos, des de poemes de l'Andreu Canals fins a llegendes i endevinalles, incorporant també intervencions dels propis residents.

La Fundació agraeix la resposta rebuda i la col·laboració de la Biblioteca i del Punt de Voluntariat; i convida a altres persones a sumar-se a l'activitat.
Les persones interessades poden dirigir-se a l'Annabel Mateos (amateos@fundaciostasusanna.cat).