Informació recomanada: Escolteu-me!

Divendres, 21 de juliol de 2017

Us recomanem el dossier "Escolteu-me! L'Atenció Centrada en la Persona en el suport al procés d'envelliment"elaborat per la Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

En el dossier, resultat d'un debat per aportar respostes socials des de Tercer Sector, hi apareix la Fundació Santa Susanna com a exemple de bones pràctiques en l'atenció centrada en la persona.

En el document hi trobareu la situació de l'atenció de les persones grans a Catalunya, els reptes davant l'envelliment de la població, el canvi d'enfocament per garantir l'equitat i laqualitat de vida, exemples de bones pràctiques i les conclusions.

Podeu consultar aquest i altres documents d'interès a l'apartat "Gerontologia" de la pestanya  "Informació recomanada"