Butlletķ electrņnic

Grącies per ajudar a comprar la llitera pel Centre de dia

Dimecres, 24 d'octubre de 2018

Un any més volem agrair la col·laboració de totes les botigues, de tots els particulars i del grup de voluntaris que, amb la seva col·laboració, han fet possible la 20a edició de la Tómbola de Festa Major de la Fundació Santa Susanna.

S’han recollit 1.598 € que han estat destinats a comprar una llitera pel descans de les persones usuàries del Centre de dia. El Centre de dia és un dels recursos que ofereix la Fundació i que ofereix un servei d'acolliment, prevenció, socialització de les persones grans que, per algun motiu biopsicosocial, necessiten els serveis que ofereix el centre, podent conservar el seu domicili habitual i tornar al mateix diàriament; esdevenint un suport per a la família.

Un any més s’ha complert l’objectiu de fer una activitat oberta i participativa on molta gent del poble es pot implicar i col·laborar amb la Fundació. Gràcies a tothom i fins l’any que ve!