Col·labora amb la Fundació pel GivingTuesday: un dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials

Divendres, 10 de novembre de 2017

La Fundació Santa Susanna s’afegeix per segon any al #GivingTuesday amb un repte: aconseguir donatius econòmics per adequar el nou espai de l'Hospital de dia.

El nou espai permetrà atendre millor a les persones usuàries de l’Hospital de dia: persones grans amb problemes de salut i malalties cròniques, especialment persones amb diagnòstic de demència, que requereixen mesures integrals de suport, rehabilitació, tractament i seguiment especialitzat en règim diürn ambulatori.

La Fundació és una institució sense ànim de lucre amb més de 630 anys d’història que està profundament arrelada a la vila de Caldes de Montbui. Des de fa 25 anys ofereix atenció sociosanitària a la població calderina i dels municipis de l’entorn: hospital de dia, PADES, llarga estada i atenció a les famílies.

L’import total que es vol aconseguir és un total de 8.500 €, però el repte són 3.957 € perquè restem la quantitat de 4.543,86 € que ja portem recapatat (115 € de la 1a Caminada per l’Alzheimer el setembre, 1.428 € de la Tómbola de Festa Major a l'octubre i 3.000 € del donatiu de l’Associació Jardí Santa Susanna).

Com col·laborar? Només cal entrar a
http://givingtuesday.cat/projects/adequem-el-nou-espai-de-lhospital-de-dia/ i fer un donatiu econòmic.
Moltes gràcies per endavant!

"A vegades sentim que el què fem és només una gota en el mar, però el mar seria menys si li faltés aquesta gota"

EL GIVINGTUEDAY
#GivingTuesday és un moviment global, sense ànim de lucre, que té com a finalitat promoure la solidaritat entre persones, organitzacions i empreses, que se celebra el 28 de novembre. És el dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials.
Va néixer el 2012 als Estats Units i s’ha consolidat com una campanya global que vol ser una alternativa a les estratègies comercials de les grans empreses en les vendes de Nadal: el #BlackFriday i el #Cybermonday. Els promotors de la idea són la Fundación de las Naciones Unidas i 92Y, una organització cultural de Nova York.
#GivingTuesday va arribar per primera vegada a Espanya el 2015, aconseguint un total de 405.000 € destinats als més de 260 projectes socials que van participar. A més, en aquesta primera edició es va aconseguir que la solidaritat mogués a 982 persones que van donar sang per primera vegada. El moviment va tenir una repercussió en mitjans molt elevada i va aconseguir ser Trendic Topic durant 5 hores.
En 2016, el segon any del moviment al nostre país, encara va ser millor! Es va aconseguir un total de 558.617 € destinats a 321 projectes socials, i vam comptar amb 1.379 donants de sang. A més, #GivingTuesday va ser trending topic durant 8 h 30 min.