Formant part de la decisió de la reflexió estratègica

Divendres, 22 de setembre de 2017

El dijous 21 ha tingut lloc la segona trobada al pati "Vols formar part de la decisió?" i s'ha desenvolupat en dues convocatòries (matí i tarda).

En aquesta ocasió, la trobada estava dedicada a la reflexió estratègica, per poder compartir les línees de futur de l'entitat.
S'ha donat valor a l'atenció que es dóna a la població de Caldes acompanyant-les en el procés d'envelliment, mitjançant la diversitat de recusos en constant evolució, destacant la importància de la presència i participació de les famílies i el voluntariat.

Aquesta activitat forma part del projecte "som fundació" resultant de la participació a la prova pilot de La Cofederació de governança democràtica a les entitats de l'economia social. (més informació al document adjunt)

link  Somfundacio.pdf  ( pdf , 4459 Kb )