Fent pinya per Santa Susanna

Dijous, 30 d'agost de 2018

Com cada 11 d'agost, la Fundació s'ha vestit de festa per celebrar la diada de la patrona de la institució.

Residents, familiars, voluntaris, treballadors i calderins/es s'han aplegat a l'església de Santa Maria per celebrar l'eucaristia i clausurar el lema "fem pinya" que ens ha anat acompanyant al llarg de l’any. En acabar la missa, els parlaments han donat veu als diferents col·lectius que formen la institució (podeu veure el vídeo a continuació).

Els actes han continuat al jardí on el Sr. Jordi Solé, president del patronat, ha recordat que la missió de la institució al llarg dels 6 segles ha estat acompanyar a les persones i que és una entitat molt arrelada al poble. El sopar i el piscolabis han sigut un exemple de germanor, i el ball ha sigut el fi de festa d'enguany.

Els Parlaments 2018:

La notícia emesa a VOTV: