Exposició de l'artista Mercè Jorba

Dilluns, 11 de juny de 2018

La sala del piano acull aquest mes de juny l'exposició de l'artista Mercè Jorba.
Nascuda a Barcelona el 1957 i casada amb un calderí, viu a Caldes des de fa 27 anys. Administrativa de professió, dedica les seves estones lliures a les seves dues aficions: l’escriptura i la pintura.
De ben petita li ha agradat dibuixar i pintar, i ha anat aprenent de forma autodidacta. Les tècniques que més li agraden són la pintura acrílica i la pintura a l’oli, però ha experimentat amb aquarel·la i ceres. Com es pot observar a l'exposició, li agrada molt pintar animals i també paisatges amb postes de sol.
El mes de maig ja va visitar la Fundació per participar a l'activitat Taller de lectura, on va presentar les seves dues novel·les: "La butlleta de loteria" (2018) i  "Els quaderns del diable" (2012), i va regalar-nos dos exemplars a disposició dels residents.
Li agraïm que comparteixi les seves aficions amb nosaltres!