Donatiu per seguir acompanyant la vellesa

Dissabte, 2 de juny de 2018

El patronat de la Fundació Santa Susanna ha rebut un nou donatiu de l'Associació de gent gran L'Esplai.
Les dues entitats ja van manifestar l'any passat la necessitat de seguir acompanyant la vellesa des de la vessant sanitària i des de l'àmbit d'oci i relacional. Per aquest motiu, la Fundació ha estat novament una de les destinatàries de l'import econòmic de la quota dels més de 1000 socis.
Mn. Xavier Blanco (vicepresident del patronat de la Fundació Santa Susanna) va rebre el donatiu de mans del SrAntonio Hernández (president de L'Esplai) acopmanyat per membres de les dues juntes. Blanco va agrair en nom de l'entitat el gest i ha explicat que l'import anirà destinat a comprar una cadira de braços regulable amb rodes que permet el descans i el confort dels residents.