Donant suport a l'associacionisme empresarial al Tercer Sector Social

Dimecres, 10 de maig de 2017

La Confederació (l’organització empresarial que representa prop de 1.200 entitats no lucratives que presten serveis d’atenció a les persones al nostre país) ha celebrat el seu 20è aniversari amb l’acte “20 anys d’associacionisme empresarial al Tercer Sector Social de Catalunya: present, passat i futur.

L'acte, que ha servit per posar de relleu la contribució de l’associacionisme empresarial en la construcció i evolució del Tercer Sector Social que tenim avui en dia a Catalunya, va tenir lloc el 3 de maig al Palau Robert de Barcelona i va comptar, entre d'altres, amb la presència de l'Hble. Sra. Neus Munter, Consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.

La part central de l'acte consistia en el diàleg "La contribució de l'associacionisme empresarial a l'articulació del Tercer Sector Social de Catalunya", i comptava amb cinc persones que han participat activament en el procés de construcció de l'associacionisme empresarial del Tercer Sector al nostre país, entre elles, la Sra. Assumpció Ros (gerent de la Fundació Santa Susanna) que hi va participar com a expresidenta de la Federació d'Entitats d'Assistència a la Tercera Edat (FEATE), entitat que va presidir durant 11 anys.