Diada de Santa Susanna: celebrant l'acolliment

Dijous, 17 d'agost de 2017

Com cada 11 d'agost, diada de Santa Susanna, la Fundació celebra la diada de la seva patrona i copatrona de Caldes de Montbui, convocant a  residents, familiars, voluntaris, treballadors i calderins/es a participar de la festa.

Al matí, les persones que s'han adreçat a la cafeteria del Punt de trobada (inaugurada just fa un any) han pogut degustar el còctel Santa Susanna.  I a la tarda, s'ha celebrat l'eucaristia a la Parròquia de Santa Maria en honor a la santa que ha servit per clausurar el lema “Entre tots acollim” que ens ha anat acompanyant al llarg de l’any, amb el propòsit de continuar sent una entitat acollidora i hospitalària com ho ha estat des de la seva creació fa més de 630 anys.

En acabar, els parlaments han donat veu als diferents col·lectius que formen la institució (els podeu llegir al document adjunt).

La pluja ha modificat l'escenari del piscolabis, el sopar i la cantada d'havaneres (que enlloc de realitzar-se al Jardí, han tingut lloc al Punt de trobada), però el temps no ha canviat el bon ambient de la celebració i el caliu i la germanor viscuda entre tots els assistents.

link  Parlamentssantasusanna2017.pdf  ( pdf , 859,9 Kb )