Deixem de parlar de l'ACP! Aprenentatges transformadors

Dimarts, 30 de gener de 2018

El passat 24 de gener va tenir lloc al Palau Macaya de Barcelona la Jornada «Deixem de parlar de l’ACP! Així entenem l’atenció de les persones amb demència. 12 aprenentatges transformadors!» organitzada conjuntament per la Fundació Alzheimer Catalunya i la Federació d'entitats d'Assistència a la Tercera Edat sense afany de lucre (FEATE).

La Fundació Santa Susanna, com a membre de FEATE i una de les 9 entitats que van participar al projecte d’implantacio del model ACP a càrrec d’Alzheimer Catalunya, hi ha estat present i ha estat un dels tres testimonis que han participat a la taula rodona «Què ha significat el projecte».

La Sra. Assumpció Ros, directora de la Fundació Santa Susanna, va resumir així el model: «L'atenció centrada a la persona és tornar a casa».

A l’acte s’ha presentat un article de posicionament sobre el projecte pilot desenvolupat als 9 centres residencials catalans centrat en els aprenentatges transformadors, i ha estat la conclusió de la jornada celebrada el gener del 2017 «Deixem de parlar de l’ACP? De la teoria a la pràctica».